Mitt allt och min kärlek


Jag ville inte alls vakna! Jag drömde världens skönaste dröm. Jag va på semester eller nåt, med många folk, musik, alkohol. Typ det bästa! Och jag mötte upp en gammal polare, som jag inte hade träffat på många år. Vi har alltid bara varit vänner, men det har ochså varit något där. En connection. Vet inte vad. Och i drömmen så blev vi något mer. Vet inte hur eller värfor, men vi va ute på altanen eller nåt, vi pratade, allt va så bra. Han kysste mig. Jag kysste tilbaka. Jag va så kär! Jag va kär i honom! Inte bara i kärleken. Vi passade så bra ihop, han och jag. Det va så det va ment att vara. Allt va så skönt. Allt va rätt. Hela drømmen spelade ut sig på två dagar tror jag. (Du vet hur det är, alt är så oklart, inget e i focus typ). Jag va så jävla kär! Han va det finaste! Han va mitt alt! Han va min och jag va hans. Inget kunde jämföras.

Den känlsan vill jag aldrig glömma!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar